موافقت با 9 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری در استان گلستان

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از تصویب 9 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری در کمیسیون فنی استان اطلاع داد.

موافقت با 9 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری در استان گلستان

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، مجید رحمانی خلیلی امروز دوشنبه 25 اسفندماه 99 با اعلام این خبر گفت: این طرح ها شامل هشت طرح اقامتگاه بوم گردی و یک سفره خانه سنتی در سطح استان با پیش بینی حجم سرمایه گذاری 240میلیارد ریال است.

او اعلام کرد: این تعداد طرح پس از اجرا و بهره برداری، زمینه اشتغال 62 نفر را به صورت مستقیم در سطح استان فراهم می نمایند.

معاون سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان اعلام کرد: این طرح ها طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت در کمیسیون فنی برنامه ریزی و سرمایه گذاری استان آنالیز و مورد تصویب نهاده شد.

او با اشاره به این که گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان نمود: حمایت از سرمایه گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت های معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان است.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6756

به "موافقت با 9 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری در استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت با 9 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری در استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید