موسوی: تحریم در شرایط کنونی مفهومی ندارد

به گزارش پرسینا بلاگ، یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید نمود که امروز جهان در حال دگرگونی است و بحث تحریم ها علیه بعضی از کشورها به خصوص ایران برای جامعه جهانی مفهومی نداشته و قطعا هر کس بر روی تحریم در شرایط کنونی پافشاری کند، حقوق بشر را زیرپاگذاشته است.

موسوی: تحریم در شرایط کنونی مفهومی ندارد

سید ابوالفضل موسوی بیوکی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به درس هایی که کشورهای جهان باید از شیوع کرونا بگیرند، بیان نمود: هنوز یک سوال در محافل سیاسی و علمی بی پاسخ مانده است و آن این است که آیا ویروس کرونا ساخته دست بشر است و یا همانند سایر بیماری های همه گیر تاریخ از طبیعت نشات گرفته است. اینکه این ویروس ساخته دست بشر است تحلیل قوی به دنبال دارد اما از طرف دیگر خود آمریکایی ها امروز بیش از هر کشور دیگری با این ویروس درگیر بوده و آمار بالایی دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر گفته می گردد که شاید این ویروس از سوی بعضی کشورها ساخته شده که این هم باز جای بحث و تحلیل دارد. اما آنچه که امروز تعیین است بیش از 200 کشور در جهان با این ویروس روبه رو شده و یک پدیده عمومی است که کل جهان را درگیر نموده است.

نماینده مردم یزد در مجلس توضیح داد: ما شاهد هستیم که سازمان ملل و سازمان بهداشت جهانی آمادگی لازم برای رویارویی با این شرایط را نداشت و رفتارهای حکومت ها و دولت ها متناقض بوده و نمی دانند که باید چه موضعی بگیرند.

وی در ادامه تاکید نمود: امروز جهان در حال دگرگونی است و بحث تحریم ها علیه بعضی از کشورها به خصوص ایران برای جامعه جهانی مفهومی نداشته و قطعا هر کس بر روی تحریم در شرایط کنونی پافشاری کند، حقوق بشر را زیرپاگذاشته و جامعه جهانی این را نمی پذیرد. ما نیز باید به گونه ای رفتار کنیم که در این بیداری جهانی خودمان را پیدا کنیم.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4058

به "موسوی: تحریم در شرایط کنونی مفهومی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: تحریم در شرایط کنونی مفهومی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید