نقص فنی خودرو به قیمت جان راننده تمام شد

به گزارش پرسینا بلاگ، رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران عظیم از فوت راننده پژویی که برای تعمیر خودروی خود در وسط عظیمراه از خودرو پیاده شده بود، اطلاع داد.

نقص فنی خودرو به قیمت جان راننده تمام شد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران آنلاین ، احسان مومنی گفت: ساعت 21:40 شب گذشته یکشنبه مورخه 99/9/16 در راستا غرب به شرق عظیمراه شهید زین الدین قبل از پل امام علی (ع) یکدستگاه سواری پژو 405 دچار نقص فنی می گردد و در همان لاین حرکتی متوفف می گردد.

وی اضافه کرد: راننده به جهت تعمیر و برطرف نقص از خودرو پیاده می گردد که یکدستگاه سواری ریو که در همان راستا در حال حرکت بوده با راننده سواری پژو برخورد که در اثر شدت ضربه وارده راننده فردی مذکر حدوداً 46 ساله در محل حادثه فوت می نماید.

مومنی گفت: بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور تهران عظیم در محل حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی معبر نسبت به آنالیز علل وقوع این حاثه اقدام کرد.

وی به رانندگان توصیه کرد: قبل از آغاز به حرکت و مسافرت وسیله نقلیه خود را از لحاظ فنی،سیستم های روشنایی،سیستم ترمز مورد بازدید قرار دهند در صورت داشتن عیب و نقص وسیله نقلیه از حرکت و مسافرت خودداری کنند در هنگام بروز حادثه سریعاً چراغهای هشدار دهنده وسیله نقلیه را روشن کنند و وسیله خود را به محل امن انتقال دهند.

رانندگان در معابر عظیمراهی در صورت توقف اضطراری حتماً در فاصله 150 متری علائم هشدار دهنده جهت آگاهی به رانندگان دیگر نصب کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6037

به "نقص فنی خودرو به قیمت جان راننده تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقص فنی خودرو به قیمت جان راننده تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید