نهادینه کردن حس اعتماد مهم ترین رکن پایداری تعاونی ها است

به گزارش پرسینا بلاگ، نماینده مردم کاشمر و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی گفت:ایجاد حس اعتماد مهم ترین رکن پایداری تعاونی ها در کشورخواهد بود.

نهادینه کردن حس اعتماد مهم ترین رکن پایداری تعاونی ها است

به گزارش خبرنگار از ،بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه شرکت تعاونی توسعه و عمران خلیل آباد گفت: برای پیشرفت، عمران و آبادانی باید از تجاربی که در کشور وجود دارد به درستی استفاده نمود.

وی اضافه کرد:با توجه به اینکه توسعه منطقه رشد مالی را در پی خواهد داشت، کوشش می گردد با حضور شرکت تعاونی توسعه و عمران در منطقه رشد مالی ایجاد گردد.

نماینده مردم کاشمر و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی فراوری، اشتغال و افزایش ثروت را سه هدف اصلی در تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران منطقه دانست و اضافه کرد: اگر بتوانیم فراوری را در شهرستان خلیل آباد افزایش دهیم اشتغال را به همراه داشته و در نهایت به افزایش ثروت و مجددا افزایش فراوری منجر می گردد.

بنیادی اضافه کرد: رشد مالی امروز به عنوان مهم ترین فاکتور اساسی در پیشرفت آبادانی و تکامل هر جامعه است، بدون شک بخش بسیاری از آسیب هایی که امروزه در کشور متحمل شدیم ناشی از عدم رشد مناسب مالی است.

وی ادامه داد: می طلبد تمام اعضا به طور کامل اساسنامه شرکت تعاونی توسعه و عمران را مطالعه نمایند، اساسنامه شرکت تعاونی توسعه و عمران در سال 91 توسط هیئت دولت وقت ابلاغ شده و براساس آن در همه اموری که در شهرستان جاری است در مباحث کشاورزی، صادرات و واردات و.. می توان وارد شد.

وی گفت: به هر میزان که اعضاء شرکت تعاونی توسعه و عمران خلیل آباد آورده و سرمایه بیاورند دولت هم باید به همان میزان یا بیشتر را در اختیار شرکت قرار دهد.

بنیادی اضافه کرد: شاید میزان سهام هر سهامدار رقم کمی باشد، اما باید تمرین باهم بودن را از همین جا آغاز کرد، هیئت مدیره و مدیرعاملی که انتخاب می شوند باید برای شرکت وقت گذاشته و مشورت نمایند. شرکت تعاونی های متعددی در کشور داشتیم، ولی هیچ کدام پیروز نشدند، ایجاد حس اعتماد مهم ترین رکن پایداری این مجموعه ها خواهد بود.

نماینده مردم کاشمر و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرستان خلیل آباد پتانسیل بسیار بالایی در بخش های مختلف دارد و تاکنون در جهت توسعه گام های خوبی برداشته شده است.

وی اظهار کرد: وضعیت مردم خلیل آباد بر محور اقتصاد کشاورزی است، در حوزه کشاورزی بیشتر بخش های شهرستان بر فراوری انگور بوده به طوری که از 16 هزار هکتار سطح زیر کشت در شهرستان 6 هزار هکتار آن مربوط به باغات انگور است.

انتهای پیغام // ز. ی

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 840

به "نهادینه کردن حس اعتماد مهم ترین رکن پایداری تعاونی ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهادینه کردن حس اعتماد مهم ترین رکن پایداری تعاونی ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید