هنرمندان شهری مشمول بیمه صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر می شوند

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بر اساس توافق های به عمل آمده، با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، هنرمندان صنایع دستی مناطق شهری نیز مشمول بیمه این صندوق می شوند.

هنرمندان شهری مشمول بیمه صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر می شوند

پویا محمودیان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به پیگیری های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مورد بیمه هنرمندان صنایع دستی گفت: موضوع بیمه یکی از دغدغه های مهم هنرمندان صنایع دستی است از این رو این وزارتخانه نیز به طور جدی موضوع بیمه هنرمندان صنایع دستی را پیگیری می نماید و این موضوع در اولویت برنامه های مدیران این وزارت خانه از جمله دکتر مونسان است.

او اضافه نمود: سال گذشته پیروز به بیمه 812 هنرمند صنایع دستی شدیم و آن ها تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

محمودیان اضافه نمود: همچنین با توافق به عمل آمده با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و امضای تفاهم نامه با این صندوق در سال گذشته، 4هزار هنرمند صنایع دستی تحت پوشش بیمه این صندوق قرار گرفتند.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده و بر اساس اعلام مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، هنرمندان صنایع دستی ساکن شهرهای زیر و بالای 20 هزار نفر جمعیت که فاقد بیمه تامین اجتماعی هستند نیز می توانند با مراجعه به کارگزاری های این صندوق از مزایای بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استفاده نمایند.

محمودیان گفت: بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نسبت به سایر بیمه های دیگر از جمله تأمین اجتماعی بسیار ارزان تر است و این توافق با هدف تسهیل در بیمه هنرمندان صنایع دستی و ایجاد فرصت های جدید اتخاذ شده است.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2796

به "هنرمندان شهری مشمول بیمه صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان شهری مشمول بیمه صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید