وزیر ارتباطات: آماده ایم تجارب رگولاتوری مان را منتقل کنیم

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه تلکام 2013 بانکوک گفت: ما آمادگی داریم تجارب خود را در بخش رگولاتوری یا دیگر زمینه های مرتبط، به کشور تایلند منتقل کنیم.

وزیر ارتباطات: آماده ایم تجارب رگولاتوری مان را منتقل کنیم

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی در حاشیه نمایشگاه تلکام 2013 در بانکوک با پونسری رئیس سازمان رگولاتوری کشور تایلند دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار واعظی ضمن اشاره به تجارب کشورمان در زمینه رگولاتوری گفت: با توجه به اقدامات خوب اجرا شده در بخش رگولاتوری تایلند و روابط خوب دو کشور، رگولاتورهای جمهوری اسلامی ایران و تایلند می توانند همکاری های خوبی با همدیگر داشته باشند.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به تحقیقات و پژوهش های کشور تایلند در زمینه نسل چهارم موبایل، امکان تبادل اطلاعات در این زمینه نیز وجود دارد.

در ادامه رئیس سازمان رگولاتوری کشور تایلند ضمن ارایه گزارشی از وضعیت رگولاتوری کشور تایلند گفت: در کشور ما نسل3G موبایل راه اندازی و برنامه ریزی شده و سال آینده نیز نسل چهارم راه اندازی می گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر تمرکز ما روی موضوع امنیت فضای مجازی در تلفن همراه است و آمادگی داریم در زمینه های مختلف با جمهوری اسلامی ایران همکاری و به تبادل اطلاعات بپردازیم.

در انتها این دیدار نیز طرفین ضمن اظهار خرسندی از توسعه مناسبات فیمابین دو کشور بر استمرار همکاری در زمینه های مختلف از جمله موضوعات مورد مشترک در زمینه فناوری اطلاعات، ارتباطات و مخابرات تاکید کردند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1777

به "وزیر ارتباطات: آماده ایم تجارب رگولاتوری مان را منتقل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارتباطات: آماده ایم تجارب رگولاتوری مان را منتقل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید