وضعیت بازار آپارتمان های بالای 20 سال ساخت

به گزارش پرسینا بلاگ، تعداد آپارتمان های قدیمی ساز فایل شده نزد بنگاه های ملکی در هفته های اخیر افزایش یافته و معدود مراجعان به بازار مسکن با پیشنهاد خرید این گروه از املاک روبه رو می شوند.

وضعیت بازار آپارتمان های بالای 20 سال ساخت

دنیای اقتصاد : در نگاه اول پرشمار بودن آپارتمان های با سن بنای بیش از 20 سال در بازار مسکن ممکن است به افزایش تمایل به فروش از سوی مالکان این آپارتمان ها نسبت داده گردد؛ این در حالی است که واسطه ها می گویند تعداد آپارتمان های قدیمی ساز طی یک روند چند ماهه و تدریجی افزایش یافته است و در واقع بسیاری از فایل های موجود، آپارتمان هایی هستند که نزد بنگاه های ملکی باقی مانده اند و اصطلاحا به آنها فایل های رسوبی اطلاق می گردد.

واسطه های ملکی معتقدند در بازار کنونی دیگر نباید اسم آپارتمان های بالای 20 سال ساخت را کلنگی گذاشت، چراکه مشتری ملک کلنگی عمدتا سازنده ها هستند اما اکنون آپارتمان های بیست و چند ساله بسیاری هستند که پس از بازسازی توسط خریدار، برای سکونت استفاده می شوند. آنالیز آپارتمان های عرضه شده با سن بنای بیش از 20 سال در بازار مسکن نشان دهنده قیمت های متنوع این املاک است. در میان این آپارتمان ها هم املاک قیمت مناسب که متناسب با بهای آپارتمان های قدیمی ساز ا رزش گذاری شده اند، قابل جست وجو است و هم املاکی وجود دارد که قیمت پیشنهادی آنها بر اساس قیمت زمین با متراژ قدرالسهم آپارتمان اعلام شده است.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1011

به "وضعیت بازار آپارتمان های بالای 20 سال ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت بازار آپارتمان های بالای 20 سال ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید