پاسخ ترامپ به میشل اوباما: عملکرد شوهرت نبود، من رئیس جمهور نمی شدم

به گزارش پرسینا بلاگ، فارس نوشت: رئیس جمهور آمریکا به سخنان تند میشل اوباما همسر باراک اوباما رئیس جمهور سابق این کشور در کنوانسیون ملی حزب دموکرات واکنش نشان داد و به عملکرد هشت ساله اوباما و بایدن در دولت قبل تاخت.

پاسخ ترامپ به میشل اوباما: عملکرد شوهرت نبود، من رئیس جمهور نمی شدم

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیغامی توییتری به اظهارات بانوی اول سابق این کشور در کنوانسیون دموکرات ها پاسخ داد و در این پیغام دستاورهای دولت باراک اوباما و معاونش جو بایدن را به سخره گرفت.

رئیس جمهور جمهوری خواه آمریکا در واکنش به سخنان میشل اوباما همسر باراک اوباما رئیس جمهور سابق این کشور دو پیغام توییتری منتشر کرد.

بانوی اول سال های 2009 تا 2017 آمریکا در نشست کنوانسیون ملی حزب دموکرات که قرار است به طور رسمی طی هفته جاری جو بایدن را به عنوان نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر (13 آبان) اعلام کند، سخنرانی کرد و در آن ضمن اعلام حمایت از بایدن به انتقاد شدید از دونالد ترامپ پرداخت.

میشل اوباما بارها در این سخنرانی توانایی ترامپ برای انجام وظایف ریاست جمهوری را زیر سوال برد و به عملکرد چند ساله او در کاخ سفید تاخت.

ترامپ در توییتر به این سخنرانی واکنش نشان داد و با مخاطب قرار دادن حساب کاربری میشل اوباما پاسخ او را داد.

رئیس جمهور آمریکا نوشت: یک نفر لطفا به میشل اوباما شرح دهد اگر عملکرد باراک اوباما شوهرت نبود، دونالد ترامپ در اینجا ،کاخ سفید زیبا حضور نمی داشت. یک دلیل خوب برای تایید بسیار دیر و بدون اشتیاق (میشل اوباما) از بایدن این بود که او گزینه ای بود که خیلی دیر به ذهن خطور می کرد و دولت من و من بزرگترین اقتصاد تاریخ هر کشوری را ساخت و این باعث ناراحتی او شد.

به گفته رئیس جمهور آمریکا، او و دولتش جان میلیون ها نفر را نجات دادند و اکنون من دارم حتی یک اقتصاد بزرگتر از آنچه قبلا درست کردم، ایجاد می کنم. مشاغل دارند شکوفا می شوند، (بورس) نسدگ همین حالا هم در رکوردی بالا واقع شده است و بقیه چیزها هم دنبالش خواهند آمد. فقط بنشینید و تماشا کنید.

311311

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5078

به "پاسخ ترامپ به میشل اوباما: عملکرد شوهرت نبود، من رئیس جمهور نمی شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ ترامپ به میشل اوباما: عملکرد شوهرت نبود، من رئیس جمهور نمی شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید