پیشنهاد جدید منچستریونایتد برای خرید هالند از بوروسیا دورتموند

به گزارش پرسینا بلاگ، بعد از یک کوشش نافرجام برای جذب ستاره نروژی زردپوشان وستفالن، تیم فوتبال منچستریونایتد میخواهد بار دیگر شانس خود را برای خرید او امتحان کند.

پیشنهاد جدید منچستریونایتد برای خرید هالند از بوروسیا دورتموند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان ، باشگاه منچستریونایتد آماده ارائه پیشنهادی جدید به باشگاه بوروسیا دورتموند است تا ستاره نروژی خط حمله این تیم، ارلینگ هالند را به خدمت بگیرد.

منچستریونایتد پیش از آنکه هالند تیم سالزبورگ را در ماه ژانویه سال 2020 به مقصد دورتموند ترک کند هم به شدت مترصد جذب او بود اما این بازیکن 20 ساله ترجیح داد به بوندس لیگا برود.

قرارداد هالند با دورتموند بند فسخ 65 میلیون پوندی دارد که سال آینده فعال می گردد و این یعنی که هر تیمی که او را می خواهد باید این غرامت فسخ قراردادش را بپردازد.

هالند که در پیروزی شب گذشته (شنبه) دورتموند در دربی روهر دو گل به شالکه زد، متولد شهر لیدز انگلیس است و به واسطه حضور هموطنش اولگنار سولسشایر در منچستریونایتد امکان دارد که گرایشی نسبی به بازی در اولدترافورد پیدا کند.

سولسشایر هم اگرچه به صورت مستقیم به این موضوع اشاره نکرد اما از حمایت مسئولان باشگاه از او برای خرید بازیکنان جدید اطلاع داد.

او گفت: من درباره بازیکنان سایر تیم ها نمی توانم چیزی بگویم، فقط می توانم بگویم که ما حمایت لازم را دریافت می کنیم. مالکان باشگاه به اندازه کافی از تیم و من حمایت می نمایند و من امیدوارم که ما بتوانیم پیشرفت داشته باشیم. ما برنامه داریم که منچستریونایتد را به تیمی بسیار پیروز تبدیل کنیم که بازیکن طراز اول به بازی در آن تمایل داشته باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6685

به "پیشنهاد جدید منچستریونایتد برای خرید هالند از بوروسیا دورتموند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد جدید منچستریونایتد برای خرید هالند از بوروسیا دورتموند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید