پیوستن ادن اِزار به رئال مادرید قطعی است

به گزارش پرسینا بلاگ، ستاره بلژیکی چلسی تابستان پیش رو پیراهن سفیدپوشان مادریدی را به تن خواهد نمود.

پیوستن ادن اِزار به رئال مادرید قطعی است

به گزارش خبرنگاران، ادن اِزار را باید اولین خرید رسمی زین الدین زیدان در دومین مقطع حضورش در رئال مادرید دانست، بازیکنی که در سال های اخیر به شدت شایعه پیوستنش به کهکشانی ها مطرح بوده است و اکنون با بازگشت زیزو به روی نیمکت این تیم اسپانیایی، بار دیگر این شایعات بر سر زبان ها افتاده است.

دنی بناویدیس، مدیر مجله رسمی باشگاه رئال مادرید مدعی شده سران باشگاه رئال مادرید به زیدان این قول را داده اند که در تابستان پیش رو ادن اِزار حتماً به رئال مادرید ملحق خواهد شد و توافقی بین طرفین اجرا شده است. طبق ادعای بناویدیس، این هافبک بلژیکی در تاریخ 30 ژوئن (9 تیر 98) در مادرید خواهد بود و قطعی بودن پیوستن او به کهکشانی ها نقش پررنگی در تصمیم زین الدین زیدان برای بازگشت به رئال مادرید داشته است.

ازار 28 ساله که تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد، پیش از این چندین بار از علاقه اش برای بازی در رئال مادرید سخن گفته بود، این در حالی است که زیدان نیز این هافبک بلژیکی خوش تکنیک را مورد تحسین قرار داده بود.

ادن ازار از زمانی که در سال 2012 از لیل به آبی پوشان لندنی ملحق شد، تا کنون در 339 بازی از رقابت های مختلف برای چلسی به میدان رفته و 106 گل هم به ثمر رسانده است.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 265

به "پیوستن ادن اِزار به رئال مادرید قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوستن ادن اِزار به رئال مادرید قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید