کادر فنی تیم ملی جودو در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شد

به گزارش پرسینا بلاگ، کادر فنی جدید تیم ملی جودو بزرگسالان ایران، کار خود را برای حضور پرقدرت در رقابت های قهرمانی آسیا آغاز کرد.

کادر فنی تیم ملی جودو در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شد

به گزارش خبرنگاران، پس از انتخاب آرش میراسماعیلی به عنوان رئیس جدید فدراسیون جودو در 25 اسفند سال گذشته، بلافاصله محمد منصوری سرمربی تیم ملی و محمدرضا رودکی مدیر تیم های ملی از سمت های خود استعفا دادند که در نهایت با موافقت رئیس فدراسیون این نفرات از کادر فنی کنار رفتند.

دور جدید تمرینات تیم ملی جودو بزرگسالان در سالن جودو مجموعه ورزشی آزادی در حالی پیگیری می شود که رئیس فدراسیون جودو نیز امروز (سه شنبه) در محل تمرینات جودوکاران حاضر و کادر جدید تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.

بر این اساس مسعود خسروی نژاد جودوکار و مربی سابق تیم ملی که تجربه سال ها حضور در کادر فنی را دارد به عنوان مربی ارشد تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد، همچنین محسن زکریا و زکریا مرادی نیز به عنوان مربیان تیم ملی معرفی شدند و حکم خود را از رئیس فدراسیون دریافت کردند.

محمد بلوطی نیز مدیر تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا شد و علی محمد عزیزی نیز سرپرستی تیم ملی را در این رویداد بر عهده خواهد داشت.

این نفرات، حکم خود را از آرش میراسماعیلی در تمرین تیم ملی دریافت کردند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 297

به "کادر فنی تیم ملی جودو در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر فنی تیم ملی جودو در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید