کرونا، مانع اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی می گردد؟

به گزارش پرسینا بلاگ، فدراسیون کشتی مُصر به برگزاری انتخابی تیم ملی در شرایط برابر و عادلانه است، اما آیا کرونا اجازه این کار را در سال قبل از المپیک به کشتی ایران می دهد؟

کرونا، مانع اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر در نشست خبری اخیرش در پاسخ به این سوال که آیا چرخه تدوین شده از سوی انستیتو کشتی درمورد انتخابی تیم ملی، سال جاری به اجرا خواهد رسید، گفت که این چرخه در سال المپیک اجرایی خواهد شد.

این چرخه که البته هنوز به طور کامل به مرحله اجرایی در نیامده و در دسترس عموم قرار نگرفته، هنوز نهایی نشده و همچنان کارشناسان و افراد فنی در حال تکمیل آن هستند. با این وجود نقطه آغاز آن از مسابقات قهرمانی کشوری است. مسابقاتی که معمولا در مهر ماه و بعد از مسابقات دنیای برگزار می گردد و مرحله دوم آن نیز جام بین المللی تختی تعریف شده است که آن هم معمولا در زمستان به انجام می رسد.

با توجه به اینکه هم از سوی سازمان بهداشت دنیای، شیوع مجدد کرونا در فصول سرد کشورها پیش بینی شده و هم اینکه وزارت بهداشت ایران تاکید نموده است در پاییز و زمستان با موج دیگری از شیوع بیماری کرونا روبرو خواهیم شد، باید دید آیا در عمل امکان پایبندی به چرخه انتخابی تیم های ملی آزاد و فرنگی در سال قبل از المپیک وجود دارد؟

ضمن اینکه همچنان همه کارشناسان در سراسر دنیا در خصوص برگزاری المپیک پیش رو که فعلاً با یک سال تعویق روبرو شده، با تردید صحبت می نمایند. ژاپنی ها تاکید نموده اند که اگر نگردد در مرداد ماه سال آینده المپیک توکیو را برگزار کرد، عملا دیگر در این مقطع المپیکی برگزار نخواهد شد و درواقع از تعویق مجدد خبری نیست. با این حساب، همه چیز همچنان در دست کروناست. باید دید در ماه های آینده شرایط دنیا به چه شکلی پیش خواهد رفت.

ارومیه میزبان لیگ کشتی آزاد باشگاه های دنیا شد

کشتی نیز رشته تن به تن است و قطعا ستاد مبارزه با کرونا در ورزش باید شرایط سفید اعلام کند تا امکان برگزاری مسابقات انتخابی وجود داشته باشد. همچنین با تعریف یک چرخه برای انتخابی تیم ملی، همه رقابت ها به هم زنجیروار متصل هستند و حیات چرخه، به برگزاری اولین مسابقه که به نظر می رسد در مهر ماه باشد، وابسته است.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4372

به "کرونا، مانع اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، مانع اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید