کمیته انضباطی سخت خواهیم گرفت؛ هم برای پرسپولیس و هم برای سپاهان

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد اتفاقات دیدار پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان گفت: تا جایی که قانون اجازه دهد، سخت گیرانه برخورد خواهیم کرد.

کمیته انضباطی سخت خواهیم گرفت؛ هم برای پرسپولیس و هم برای سپاهان

اسماعیل حسن زاده درباره دیدار تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان گفت: منتظریم تا گزارش مقامات رسمی مسابقه به ما برسد. ناظران انضباطی که در استادیوم بودند، جزئیات اتفاقاتی که مربوط به رفتار عوامل و تماشاگران هر دو تیم می گردد را منعکس کردند و قطعاً پس از وصول گزارش با رعایت مهلت حق دفاع در اولین فرصت ممکن رسیدگی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از اینکه رفتارهای غیر ورزشی بعضی تماشاگران قبل از آغاز، در حین و حتی بعد از مسابقه زشت و ناپسند بوده و در شأن مسابقه بزرگی که به طور مستقیم در معرض دید میلیون ها تماشاگر تلویزیونی قرار گرفته، مسلماً این پرونده را به دقت آنالیز خواهیم کرد و چون در بخشی از این رفتارها سلامتی حاضرین در استادیوم به خطر افتاده، تا جایی که قانون اجازه دهد، سختگیرانه برخورد خواهیم کرد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: یکی از نکات مهم مسابقه روز گذشته آشفتگی نیمکت ها و رفتارهای غیر مسئولانه کادر فنی دو تیم بوده است و انتظار می رفت بزرگ ترهای هر دو تیم در تلطیف اوضاع و احوال و ایجاد آرامش در استادیوم، بیشتر مؤثر باشند که متأسفانه اینگونه نشد. در هر صورت کمیته انضباطی به وظیفه خود در این خصوص عمل خواهد نمود.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 428

به "کمیته انضباطی سخت خواهیم گرفت؛ هم برای پرسپولیس و هم برای سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته انضباطی سخت خواهیم گرفت؛ هم برای پرسپولیس و هم برای سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید