گل محمدی: به بازیکنانم ایمان دارم

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تیمش بازی ساده ای برابر پدیده پیش رو ندارد.

گل محمدی: به بازیکنانم ایمان دارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه پرسپولیس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار فردا مقابل پدیده خراسان اظهار کرد: ابتدا سال نو را به همه تبریک می گویم و آرزو می کنم امسال برای همه ایرانی ها همراه با اتفاقات خیلی خوبی باشد. جا دارد از استقبال زیاد هواداران عزیز مشهدی تشکر کنم که در فرودگاه، هتل و هم چنین جهت رسیدن به هتل در کنارمان بودند. مشهد همیشه برای من شهری خاطره انگیز و دوست داشتنی بوده؛ خوشحالم که دوباره در مشهد و در محضر امام رضا (ع) هستیم. هواداران مشهدی جزو بهترین ها هستند و باز هم از آن ها تشکر می کنم.

او ادامه داد: فردا بازی مهمی با پدیده داریم. چیزی به اسم بازی آسان در لیگ وجود ندارد و هرچه به انتها فصل نزدیک می شویم بازی ها حساس تر و سخت تر هم می شوند.

گل محمدی گفت: مثل همیشه تیم حریف را آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت شان را می شناسیم. پدیده تیم خیلی خوبی است که به لحاظ سرعتی بازیکنان خوبی دارد. ما هم در این مدت تمرینات خوبی داشته ایم و یک بازی محبت آمیز هم مقابل سایپا داشتیم که محک خوبی برای تیم بود.

سرمربی پرسپولیس در انتها گفت: بعد از تعطیلی چند روزه لیگ این اولین بازی است و قطعا بازگشت به شرایط مسابقه سخت است. به همه بازیکنان تیم ایمان داریم؛ آن ها نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و با تمامی مشکلاتی که دارند با تمام وجود در خدمت تیم هستند. به تک تک شان افتخار می کنم و مطمئن هستم که برای سربلندی پرسپولیس و هواداران حتی حاضرند از جان شان مایه بگذارند. بازی راحتی در پیش نداریم و برای انجام یک بازی خوب و ان شاءالله کسب پیروزی به این جا آمده ایم و امیدوارم با یک بازی حساب شده بتوانیم پیروزی را به هواداران مان هدیه کنیم.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7033

به "گل محمدی: به بازیکنانم ایمان دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: به بازیکنانم ایمان دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید