گوشی ریلمی XT نخستین به روزرسانی نرم افزاری خود را دریافت کرد ، بهبود عملکرد دوربین ، افزایش کیفیت عکسها

به گزارش پرسینا بلاگ، گوشی ریلمی XT که از گوشی های محبوب فعلی در بازار موبایل چین محسوب می گردد نخستین به روزرسانی نرم افزاری خود را دریافت کرد.

گوشی ریلمی XT نخستین به روزرسانی نرم افزاری خود را دریافت کرد ، بهبود عملکرد دوربین ، افزایش کیفیت عکسها

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی ریلمی XT در به روزرسانی جدید، ارتقاء دوربین را دریافت کرد. نسخه جدید، با شماره RMX1921EX-11-A.10 وارد این گوشی شده و عملکرد دوربین را بهبود می بخشد. افزون بر این، نسخه مذکور کیفیت عکس ها را بهبود می بخشد و سطح امنیتی پچ اندرویدی را در XT تا 5 سپتامبر 2019 افزایش می دهد.

البته در حال حاضر تنها تعداد محدودی از گوشی های ریلمی XT این به روزرسانی را دریافت می نمایند و سپس به تدریج این به روزرسانی وارد گوشی های کاربران در دیگر نقاط دنیا می گردد. ریلمی XT از تراشه اسنپدراگون 712 soc برخوردار است. این گوشی یک دوربین چهارگانه پشتی دارد و دارای یک دوربین 64 مگاپیکسلی است که به عنوان سنسور اصلی عمل می نماید.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1493

به "گوشی ریلمی XT نخستین به روزرسانی نرم افزاری خود را دریافت کرد ، بهبود عملکرد دوربین ، افزایش کیفیت عکسها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ریلمی XT نخستین به روزرسانی نرم افزاری خود را دریافت کرد ، بهبود عملکرد دوربین ، افزایش کیفیت عکسها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید