یمن، شکست کوشش مزدوران سعودی در البیضاء، موفقیت عظیم اطلاعاتی دولت صنعا

به گزارش پرسینا بلاگ، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز چندین کوشش مزدوران متجاوز سعودی برای نفوذ در جبهه ناطع در استان البیضاء را خنثی کردند.

یمن، شکست کوشش مزدوران سعودی در البیضاء، موفقیت عظیم اطلاعاتی دولت صنعا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروهای ما توانستند به کمک خداوند چند کوشش مزدوران برای نفوذ در جبهه ناطع در استان البیضاء را در ساعات اولیه امروز خنثی نمایند.

وی اضافه نمود: جنگنده های متجاوز 15 بار به مناطق مختلف در مارب و الجوف و البیضاء در شش ساعت گذشته حمله کردند.

این سخنگو دیروز اعلام نموده بود که متجاوزان در طول 72 ساعت گذشته بیش از 12 بار کوشش کردند که در جبهه های نبرد پیشروی نمایند و بیش از یکصد حمله هوایی انجام دادند.

همزمان سرلشکر ستاد عبدالکریم امیر الدین الحوثی وزیر کشور دولت صنعا از پیروزیت عملیات اطلاعاتی و شکست عظیم اطلاعاتی عربستان و امارات در یمن اطلاع داد.

این سرلشکر گفت: عملیات فاحبط اعمالهم (اقدامات آنها را خنثی کن) یک پیروزی امنیتی و اطلاعاتی ملت یمن و شکست امنیتی و اطلاعاتی و ناکامی عظیم عربستان و امارات و سایر کشورهای ائتلاف متجاوز به یمن به شمار می رود.

وی در مصاحبه ای با روزنامه الثوره گفت: دستگاههای امنیتی قبلاً چندین عملیات خرابکارانه را قبل از این عملیات جدید به نامفاحبط اعمالهم خنثی نموده بودند. این امر نشانگر مسئولیت پذیری بالا و آمادگی دستگاههای امنیتی برای کشف نقشه های متجاوزان و مزدوران آنها است.

الحوثی با اشاره به تفاوت آشکار شرایط امنیتی مناطق تحت کنترل شورای عالی سیاسی یمن و مناطق تحت کنترل اشغالگران گفت: با وجود تاثیرات منفی ناشی از تجاوز و محاصره یمن، اما این امر انگیزه ای شده است که فرماندهی وزارت کشور و دستگاههای امنیتی راه چاره های جدید و پیروز و موثر را در کنترل جرم و جنایت - با وجود شیوه های پیشرفته مجرمان- ابداع کند. دستگاههای امنیتی توانستند که از بسکمک از جرایم قبل از وقوع آن آگاه شده و آن را خنثی نمایند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4093

به "یمن، شکست کوشش مزدوران سعودی در البیضاء، موفقیت عظیم اطلاعاتی دولت صنعا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یمن، شکست کوشش مزدوران سعودی در البیضاء، موفقیت عظیم اطلاعاتی دولت صنعا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید