یکی از فرماندهان ارشد وابسته به ائتلاف سعودی، از این ائتلاف جدا شد

به گزارش پرسینا بلاگ، یکی از فرماندهان ارشد یمنی ائتلاف سعودی از این ائتلاف جدا شد و به دولت نجات ملی یمن در صنعاء ملحق شد.

یکی از فرماندهان ارشد وابسته به ائتلاف سعودی، از این ائتلاف جدا شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد البَـخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از جدایی یکی از فرماندهان ارشد ائتلاف سعودی اطلاع داد.

شبکه المیادین لبنان شامگاه آدینه (19 مهر) به نقل از بخیتی گزارش داد که این فرمانده بعد از جدایی از ائتلاف متجاوز سعودی، به شهر صنعاء، پایتخت یمن برگشته و به دولت نجات ملی ملحق شده است.

عضو دفتر سیاسی انصارالله دراین بار گفت: بازگشت این فرمانده به صنعاء که جزو نیروهای طارق صالح (معروف به عفّاش) بود، ضربه کمرشکنی به کشورهای متجاوز به یمن وارد خواهد نمود و ما به زودی هویت او را اعلام خواهیم کرد.

صارق صالح، برادرزاده علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن است. او بعد از کشته شدن عمویش، به ائتلاف سعودی و اماراتی پیوست و علیه دولت نجات ملی و انصارالله یمن جنگید.

بعد از درگیرهای اخیر نیروهای یمنی مورد حمایت امارات در شهر عدن و اخراج دولت منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی از این شهر که پایتخت موقت این دولت بود، بسیاری در خصوص صحت ادعاهای ائتلاف مشترک عربستان و امارات تشکیک نموده و شمار قابل توجهی از فرماندهان یمنی وابسته به این ائتلاف، جدا شده و به انصارالله و دولت نجات ملی یمن پیوسته اند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1875

به "یکی از فرماندهان ارشد وابسته به ائتلاف سعودی، از این ائتلاف جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از فرماندهان ارشد وابسته به ائتلاف سعودی، از این ائتلاف جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید