3 جشنواره ورزشی فصلی در دانشگاه بوعلی برگزار می گردد ، استعدادیابی دانشجویان در مسابقات درون دانشگاهی

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بوعلی سینای همدان گفت: 3 جشنواره ورزشی فصلی در دانشگاه برگزار می گردد که بستر مناسب برای استعدادیابی تیم های دانشجویی است.

3 جشنواره ورزشی فصلی در دانشگاه بوعلی برگزار می گردد ، استعدادیابی دانشجویان در مسابقات درون دانشگاهی

مهرداد عنبریان، مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بوعلی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران به تشریح امکانات ورزشی این دانشگاه پرداخت و گفت: برای رشته های مختلف ورزشی در دانشگاه فضا و امکانات لازم وجود دارد.

عنبریان شرح داد: دانشگاه بوعلی امکانات ورزشی مانند زمین چمن، استخر، پنج سالن ورزشی برای رشته های توپی و آمادگی جسمانی دارد. چند فضای روباز ورزشی نیز کنار خوابگاه ها تعبیه شده است.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بوعلی ادامه داد: فضای ورزشی در خوابگاه های بهادربیگی، فرزانگان، بعثت، غدیر و حق پویان فعال است.

وی با بیان اینکه هر ترم آموزشی به صورت مرتب برنامه های آموزشی و تمرینی تیم های ورزشی ارائه می گردد، اضافه نمود: در رشته های مختلف در بخش دختران و پسران برگزار می کنیم و همان ابتدای هر ترم آموزشی، برنامه های ورزشی دانشگاه را اعلام می کنیم.

عنبریان ادامه داد: در کنار فعالیت های ورزشی دانشگاه، سه جشنواره ورزشی در فصل های پاییز، زمستان و بهار برگزار می گردد که در این جشنواره ها مسابقات به صورت درون دانشکده ای و درون دانشگاهی است.

وی بیان نمود: این مسابقات بستر انتخاب تیم های ورزشی دانشگاه و استعدادیابی دانشجویان است و عمدتا به وسیله همین مسابقات تیم های ورزشی دانشگاه معین می شوند.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بوعلی به برگزاری مسابقات ورزش های همگانی نیز اشاره نمود و گفت: در این جشنواره ها بعضی فعالیت های ورزشی را به مناسبت های مختلف برگزار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه بوعلی به عنوان دبیرخانه ورزشی منطقه 4 کشور است، گفت: به همین دلیل دانشگاه ما مجری برگزاری مسابقات منطقه ای بین 15 دانشگاه است؛ نظارت و مدیریت این مسابقات به عهده دانشگاه بوعلی است و در فرایند برگزاری این مسابقات، خود دانشگاه نیز بعضی رقابت های بعضی رشته ها را میزبانی می نماید.

عنبریان با بیان اینکه اولین دوره مسابقات دو و میدانی دانشجویان دختر دانشگاه های منطقه 4 در آبان در دانشگاه بوعلی برگزار می گردد، اضافه نمود: در این مسابقات تیم های برتر منطقه برای شرکت در المپیاد کشوری معین خواهند شد.

وی در مورد استقبال دانشجویان از امکانات ورزشی این دانشگاه گفت: همه امکانات ورزشی ما از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 22 در اختیار جامعه دانشگاهی است و در طول روز نیز در فضا های تربیت بدنی دانشگاه، کلاس های آموزشی عمومی و اختصاصی گروه تربیت بدنی برگزار می گردد.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بوعلی توضیح داد: هدف ما این است که دانشجویان بیشتر به فضا های ورزشی دانشگاه مراجعه نمایند و قصد داریم فعالیت ورزشی همگانی و صبحگاهی و همچنین اتاق های تندرستی را در خوابگاه ها ترویج کنیم.

وی به موضوع درآمدزایی از فضا های ورزشی دانشگاه نیز اشاره نمود و گفت: مهم ترین فضای ورزشی دانشگاه در حوزه درآمدزایی از بخش تربیت بدنی، استخر دانشگاه است. بقیه اماکن ورزشی را در ساعت های خلوت در اختیار بخش خصوصی قرار می دهیم.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1918

به "3 جشنواره ورزشی فصلی در دانشگاه بوعلی برگزار می گردد ، استعدادیابی دانشجویان در مسابقات درون دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 جشنواره ورزشی فصلی در دانشگاه بوعلی برگزار می گردد ، استعدادیابی دانشجویان در مسابقات درون دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید