جدیدترین آمار خسارات طوفان در میسوری آمریکا

به گزارش پرسینا بلاگ، جدیدترین آمار خسارات طوفان در یکی از شهرها ایالت میسوری حاکی از آن است که 11 ساختمان به طور کامل تخریب شده و 157 ساختمان دیگر نیز خسارات نسبی دیده است.

جدیدترین آمار خسارات طوفان در میسوری آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقامات ایالت میسوری آمریکا گزارش دادند که در نتیجه تندبادهای شدید شهر جفرسون، 11 ساختمان تخریب شده و 157 ساختمان دیگر نیز خساراتی دیده است.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی کوام نیوز، شدت خسارات وارده در نتیجه تندباد گوام به اندازه ای بوده است که سازمان مدیریت بحران ایالت میسوری، نیروهایی را به درخواست آتش نشانی شهر جفرسون، در این شهر مستقر نموده است.

تیم مستقر شده بنا بر این گزارش شامل کارشناسان جستجو و نجات، مهندسان، پزشکان و دیگر کارشناسان می شوند.

مقامات شهر جفرسون گزارش کردند که یکهزار و پنج ساختمان در این تندباد شدید، آسیب ندیده است، 157 ساختمان متحمل خساراتی شده است، 55 ساختمان نیز تاحدودی تخریب شده است و 11 ساختمان نیز به طور کامل تخریب شده است.

گزارش ها نشان می دهد که تعدادی نیز در این طوفان ها زخمی شده اند که البته تعداد دقیق آن هنوز معین نیست اما تاکنون گزارشی درباره کشته شدن کسی در این طوفان ها منتشر نشده است.

اواسط ماه فروردین، در جنوب شرقی آمریکا رشته ای از گردبادهای شدید به مرگ بیش از 20 نفر منجر منجر شد و خسارات بسیار سنگینی را نیز برجا گذاشت.

اواخر فروردین ماه نیز طوفان در ایالت های جنوبی، به تخریب منازل مسکونی، راه ها و تاسیسات زیربنایی مناطق طوفان زده هم منجر شده است.

مقام های آمریکایی اعلام نموده بودند که در بعضی مناطق جنوب این کشور سرعت وزش طوفان به 140 مایل در ساعت هم رسیده است.

م

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 574

به "جدیدترین آمار خسارات طوفان در میسوری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین آمار خسارات طوفان در میسوری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید